Hát történt sokminden, de igazából nem szereléssel kapcsolatos. 300ra fúrás, új hajtókar, csapágyak. Szép lett jó lett erős lett, bár a karbin még műteni kellett picit, de már működik tökéletesen.
A váltókar megviccelt, mert leesett 30km után, még szerencse hogy mellékúton mentem. Ezen kívül semmi probléma nem volt.
Az idom kittelésre, festésre került, majd fel a gépre, a biztitáblát kifordítottam és kapott egy gondozásmentes akksit is. Az ülés szivacsát is picit megfaragtam, így már jobban illeszkedik az idomhoz, gyakorlatilag ennyi. A lámpa fölé került egy kis műszertakaró fekete plexi.
Mentem vele már több mint 200 km-t, jól szuperál, további beállításra nem szorult. Szereztem szerszámkészletet is, így elvileg már út szélén is tudok javítani blokkon és gumikon kívül szinte bármit.
Márc 27: Pécs. 198 km. Remélem bírni fogja :)
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése