Nah folytattam a dolgokat, bevezetékeltem a kis drágát, működik.
karbi: vadiúj alkatrészek és SELEJT. El sem indult vele, csak nagyon köhögve, egyből leállva. Visszaraktam a régi alkatrészeket, na azzal ment, hagytam is. Majd visszaviszem a mocisboltba hátha valamelyik láthatóan selejtes csak én nem értek hozzá. Midnenesetre a próbálgatás 1 fél benzinben fürdő nap keretében történt, remek...
tank: kimostam foszforsavval (rozsdaátalakító és pucoló), majd vízzel, alapos szárítás, bele a nafta. Gusztustalan volt a belseje, már nem annyira az. Voltak szögek is, de nem volt nyerő.
műszerek: "gyári állapot" műszerei és konzolja megjött ma postán, holnap illegálba bemegyek és feltolom. kell egy kis kiegészítést építeni az index visszajelzőinek, megoldható, és addig is be lehet nyomni a gyári foglalatban (csak akkor nem lesz irányokkénti visszajelző). Kéne egy óra is (ami az időt mutatja), már meg is van. Nemtom miből lesz ez a kis cucc, de a felfogatását már igen.
csomagtartó lent: sportlégszűrőre váltottam, légszűrőházzal szakítottam, szívászajtompítót kivágtam a megfelelő módon és most egy nagy rekesz van bent. (fala PVC lapból, majd epoxizva és fugázva h vízhatlan legyen, ezután talán festve) Sajnos egy sisak nem fér el benne, de minden egyéb tartozék és más igen.
csomagtartó hátul: kis átalakítással felraktam, sziklaszilárd, újrafestettem, szép is lett (korlátokon belül persze xD). Mehetnek rá a táskák és a doboz, már ha lenne.
idom: talán visszakerül a régi idom, csak kell egy normális konzol hozzá, azt majd csak jövőre csinálom meg. Idén viszont 1 mozdulat az eredeti lámpát felrakni, asszem meg is ejtem.
kézvédő: ez is van, felrakom, remélem minél kevesebb szenvedés után felmegy.
2008. december 22., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése