2009. április 29., szerda

Karbantartás

Fordulatszámmérő elszállt, a kihajtás fogaskerekét fogóval se tudtam megforgatni amikor megnéztem miért fullad folyton a motor. Először elektronikusat akartam, elmentem futárhoz, de nem voltak benne a visszajelzők. Hát thx nem :) Vettem 850 forintért kihajtó fogaskereket meg poliamid házat. Persze hogy szar volt a külső mérete, esztergán reszelni kellett egy sokat. Most passzentosan megy bele, de azért van egy csavar is ami fixálja.

Felraktam a fejidomot is, amit szereztem Vaterán 6 mátyásért. Suzuki GS750 fejidom, aszem '79ből. Újrafújtam pirosra (fekete volt, elég viseltes), a lámpa alján fogja az a csavar ami összefogja a krómkeretet, fent meg a 2 tükörhöz van IGÉNYESEN xD drótozva, a drót burkolva, így olyan mintha fekete pálcákkal lenne odafogva, és tartja is jól.

Javult :), nyak alatt egyáltalán nincs szél, és 5.ben nagyon érezhetően erősebb lett, a légellenállást jól visszafogja. 110 ig még gond nélkül gyorsult erőlködés nélkül.

Nincsenek megjegyzések: