2009. április 5., vasárnap

Túra

Túra volt Pécs környékére, 500 km. 300 km-nél szétesett a hátsó futómű csapágyazása, ott kellett hagynom, 3 nap múlva visszamentem megcsináltam hazajöttem gond nélkül. Kispórolták belőle a távtartót, az roppantotta össze szép lassan. Odafele egyszer megszorult, de nem nagyon (1 másodperc múlva újra futott már)

Első és hátsó csillapítás is kuka lett, elsőt holnap megcsinálom, telót felújítom, hátsó helyett újat kéne venni. 6990.- /db. Hát majd szép fokozatosan, most elfut azért így is.

Vadiúj biztitábla is szétesett, hát anyukáját a gyártójának, volt emiatt is egy szép 1 órás állás, mire rájöttem h ezért nincs töltés.

Idomot szerelésnél eltörtem a pvcnél, de ettől hazahozott, itthon laposvas betéttel megragasztottam (epoxi), már jó. Fényezés kéne neki.

Karbihoz már 1000 km óta nem nyúltam, most a tűt 1 el lejjebb rakom, a 3,2l/100 km fogyasztás több mint jó, így lesz kb 3,5, ami még mindig király, de többet fog kapni -> kisebb esély megszorulásra, nagyobb teljesímény.

Kézvédőket leszedtem, már nem kell, csak télen.

A gyertya amúgy szép barna, amilyennek lennie kell. Más gond nem volt, ezentúl ez se lesz. Lehet túrázni :)

Amúgy más nincs is, ezért ilyen sovány a blog mostanában. Jah cseréltem szivatóbowdent, de ez annyira azért nem érdekes.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello!2008 Karácsony óta van egy hasonló, MZ ETZ 250 DE Luxe-om, 1983-mas.Olvastam, hogy a tied csak 3,valamennyi litert eszik.Az enyém megeszik 7-8 litert.Tanácsot szeretnék kérni a fogyasztás csökkentésére.Ha tudsz segíteni, légyszíves válaszolj.
e-mail címem: herrjani@freemail.hu
Előre is köszönöm!