2008. szeptember 26., péntek

Pénteki móka

Na beépítettem a dolgokat. A féket feltöltöttem, légtelenítettem és KIÁLY :D ha tolom és úgy fékezek simán beblokkolja az első kereket, mókás. Ha ülök rajta akkor nagyon enyhén kell fékezni vele és szépen megfog.

Persze sikerült eltörni egy konzolt mert a zsír utángyártott kuplungkar vagy 5 mm el szélesebb volt, azt hittem vasból van és szét akartam feszíteni, hát nem az, hanem alu öntvény, köszönte. Még szerencse h volt a régi fékkonzolom, azt fordítva be tudtam tenni, persze így nincs rajta tükörhely (lefele áll), de az megoldható, és még szép is lesz.

Beraktam (egyelőre csak gányolva) a biztitáblát is, de hazafele villamossági boltban vettem a vezetékekre papucsokat, holnap beglasszálok és megcsinálom szépre jóra. Beraktam az indexrelét (a régi L helyet az új L helyre, a régi + helyet a B helyre kötve) és zsírul működik. Beraktam az új féklámpakapcsolót is, kicsit érdekes volt hogy a régi 1 helyett ennek 2 farka van, de viszonylag hamar rájöttem h a másikat le kell testelni, az egyikre meg felhúzni a régi vezetéket. Működik. Sztem mind1 melyik van letestelve, vagy eltaláltuk véletlenül :)

Holnap rakok a villába olajat, remélem szeretni fogja. Megcsinálom az elektronikát,

Nincsenek megjegyzések: