2008. október 30., csütörtök

Burkolat v1.1

Nah ez asszem kimaradt. Az idomot amit vettem, levágtam csak fejidomnak. Aztán Obiban szereztem olyan lombfűrész lapot, ami olyan mint egy szögesdrót, így bármerre lehet vele kanyarodni. Ezekkel megcsináltam az új műszerfalat (előtte papír sablont vágtam h menjen az idomba), elsőre tökéletes lett reszelés és egyéb nélkül. Az alapanyag ua mint az előző. felfogatás ugyanoda mint az előző, erre 8 facsavarral az idom (+2 nagy a 2 szélén húzza picit rá). erre jön a plexi a gyári helyekre fogatva 6os csavarokkal.

Az indexeknek vágtam 2 lyukat, ahova passzentosan mentek, majd pill.ragasztóval fixáltam. Bombabiztos, nem is gondoltam volna.

Kb ennyi.

jah ez nem burkolat, de hátul megcsináltam a gányolt (nem általam...) vezetékelést olyanra ami a kapcsolási rajzban szerepel. Így már van értelme a biztosítékoknak, és a fesszabályzónak is :D

Nincsenek megjegyzések: