2008. október 30., csütörtök

Go, go, go!

Nah elkészült minden, a plexit megmarta a higító de lesz*rom :D, az idom fennvan, a lámpa világít stb. Új hengerfej beépítve és zsír.

Miután feltöltöttük az akksit és a tankot (5 l -el) már ment minden mint a karikacsapás. Kupplung kicsit még fura, majd beállítom.

Mentem is vagy 90 km-t ( egy Dány nevű faluba meg vissza), 100 at viszi 4 ben ben is nem vészes fordulaton (4,5k kb). Szép utak, néha van kanyar is, kocsi egy szál sem. Szerencsére a szar gyertya nem adta meg magát (ottmaradtam volna a világ végén..), holnap beszerelem az újat. Vettem féklámpakapcsolót is, mert elromlott a fékolajtól, ami ereszt a szimeringnél, így azt is vételeztem. Holnap reggel kicserélem...

Nah meg letömítem valahogy a deknit, ha mással nem ipari pillanatragasztóval felragasztok az aljára egy gumicsíkot (csak hogy szétszedhető legyen majd :D), úgyse látszik és idegesít h csöppek vannak a moci alatt.

Amúgy jól ment meg minden...

Nincsenek megjegyzések: